Kurs językowy może być realizowany na 3 poziomach w skali CEFR - B1/B2/C1

Informacje na temat skali poziomów ►

Czas trwania kursu: 60 godzin zegarowych na każdym poziomie

Zajęcia odbywają się w grupach od 4 do 8 osób.

Prowadzący kursy - to doświadczeni lektorzy specjalizujący się w tematyce języka biznesu, współpracujący z nami na stałe. Szkolenie organizowane jest pod okiem doświadczonego metodyka, który zawsze jest do dyspozycji Klienta w zakresie wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznej.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

POZIOM B1

Założenia i cele:

Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach biznesowych.

Po ukończeniu kursu Słuchacz będzie znał:

  • podstawowe zwroty i wyrażenia występujące w codziennej komunikacji biznesowej,
  • podstawową terminologię biurową,
  • etapy negocjacji,
  • elementy budowania świadomości marki;

Słuchacz będzie potrafił:

  • prowadzić korespondencję biznesową w zakresie podstawowym,
  • wygłaszać skuteczne prezentacje,
  • prowadzić rozmowy negocjacyjne, a także tzw. small talk.

 

POZIOM B2

 

Założenia i cele:

Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach biznesowych.

Po ukończeniu kursu Słuchacz będzie znał:

  • zaawansowane zwroty i wyrażenia występujące w codziennej komunikacji biznesowej,
  • zaawansowaną terminologię biurową,
  • etapy negocjacji oraz techniki negocjacyjne,
  • elementy budowania świadomości marki,
  • podstawy marketingu i reklamy;

Słuchacz będzie potrafił:

  • prowadzić korespondencję biznesową w zakresie zaawansowanym,
  • wygłaszać skuteczne prezentacje,
  • prowadzić rozmowy negocjacyjne, a także tzw. small talk,
  • umiejętnie wpływać na rozmówcę.

 

POZIOM C1

Założenia i cele:

Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach biznesowych.

Po ukończeniu kursu Słuchacz będzie znał:

  • zaawansowane zwroty i wyrażenia występujące w codziennej komunikacji biznesowej,
  • zaawansowaną terminologię biurową,
  • etapy negocjacji oraz techniki negocjacyjne,
  • elementy budowania świadomości marki,
  • podstawy marketingu i reklamy,
  • terminologię podstawową w zakresie księgowości, finansów i handlu zagranicznego;

Słuchacz będzie potrafił:

  • prowadzić korespondencję biznesową w zakresie zaawansowanym,
  • wygłaszać skuteczne prezentacje,
  • prowadzić rozmowy negocjacyjne,
  • a także tzw. small talk, umiejętnie wpływać na rozmówcę,
  • rozwiązywać konflikty w zespole,
  • komunikować w zespole.

 

 

Sylabusy poszczególnych kursów będą uzupełnione o te elementy, które wynikną z analizy potrzeb przeprowadzonej przed rozpoczęciem kursów.

Założenia kursu na każdym z poziomów mogą być modyfikowane nieznacznie w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.

Kursy oparte są na serii podręczników biznesowych Market Leader i zaprojektowane zostały tak, aby materiał do nauki był wprowadzany poprzez wykorzystanie praktycznych umiejętności komunikacyjnych.


 

Kurs obejmuje:

  • projekty,
  • warsztaty,
  • ćwiczenia zespołowe.