POZIOM B1
Założenia i cele:
Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach biznesowych.
Po ukończeniu kursu Słuchacz będzie znał:
- podstawowe zwroty i wyrażenia występujące w codziennej komunikacji biznesowej,
- podstawową terminologię biurową,
- etapy negocjacji,
- elementy budowania świadomości marki;
Słuchacz będzie potrafił:
- prowadzić korespondencję biznesową w zakresie podstawowym,
- wygłaszać skuteczne prezentacje,
- prowadzić rozmowy negocjacyjne, a także tzw. small talk.
POZIOM B2
Założenia i cele:
Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach biznesowych.
Po ukończeniu kursu Słuchacz będzie znał:
- zaawansowane zwroty i wyrażenia występujące w codziennej komunikacji biznesowej,
- zaawansowaną terminologię biurową,
- etapy negocjacji oraz techniki negocjacyjne,
- elementy budowania świadomości marki,
- podstawy marketingu i reklamy;
Słuchacz będzie potrafił:
- prowadzić korespondencję biznesową w zakresie zaawansowanym,
- wygłaszać skuteczne prezentacje,
- prowadzić rozmowy negocjacyjne, a także tzw. small talk,
- umiejętnie wpływać na rozmówcę.
POZIOM C1
Założenia i cele:
Celem kursu jest wykształcenie w możliwie jak najkrótszym czasie umiejętności komunikowania się w języku angielskim w typowych sytuacjach biznesowych.
Po ukończeniu kursu Słuchacz będzie znał:
- zaawansowane zwroty i wyrażenia występujące w codziennej komunikacji biznesowej,
- zaawansowaną terminologię biurową,
- etapy negocjacji oraz techniki negocjacyjne,
- elementy budowania świadomości marki,
- podstawy marketingu i reklamy,
- terminologię podstawową w zakresie księgowości, finansów i handlu zagranicznego;
Słuchacz będzie potrafił:
- prowadzić korespondencję biznesową w zakresie zaawansowanym,
- wygłaszać skuteczne prezentacje,
- prowadzić rozmowy negocjacyjne,
- a także tzw. small talk, umiejętnie wpływać na rozmówcę,
- rozwiązywać konflikty w zespole,
- komunikować w zespole.
Sylabusy poszczególnych kursów będą uzupełnione o te elementy, które wynikną z analizy potrzeb przeprowadzonej przed rozpoczęciem kursów.
Założenia kursu na każdym z poziomów mogą być modyfikowane nieznacznie w zależności od indywidualnych potrzeb Klienta.
Kursy oparte są na serii podręczników biznesowych Market Leader i zaprojektowane zostały tak, aby materiał do nauki był wprowadzany poprzez wykorzystanie praktycznych umiejętności komunikacyjnych.